من زن هستم
من زن هستم



ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎﻛﺮﻩ ﺑﺎﺷﻰ...

ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎﻛﺮﻩ ﺑﺎﺷﻰ،
ﺑﺎﻳﺪ ﭘﺎﻙ ﺑﺎﺷﻰ !
ﺑﺮﺍﻯ ﺁﺳﺎﻳﺶ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﺮﺩﺍﻧﻰ ﻛﻪ ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺗﻮﭘﺮﺩﻩ ﻫﺎ ﺩﺭﻳﺪﻩ ﺍﻧﺪ !
ﭼﺮﺍﻳﺶ ﺭﺍ ﻧﻤﻴﺪﺍﻧﻰ ﻓﻘﻂ ﻣﻴﺪﺍﻧﻰ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺍﺳﺖ،
ﺳﻨﺖ ﺍﺳﺖ ،
......
ﺩﻳﻦ ﺍﺳﺖ
ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻭ ﺳﻨﺖ ﺭﺍ ﻣﻴﺪﺍﻧﻰ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﻧﺪ
ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﻣﻰ ﺍﻧﺪﻳﺸﻰ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﺑﻮﺩﻥ ﺧﺪﺍ ﻭ ﮔﺎﻫﻰ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻰ ﺷﺎﻳﺪ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﻧﻴﺰ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺍﻧﺪ...!



نظرات شما عزیزان:

گلناز
ساعت18:08---22 فروردين 1391
سلام ، من مطالبت رو که خوندم یاد عقاید خودم افتادم . من هم همیشه به این فکر می کردم که چرا من باید خودم رو توی بند نگه دارم که شلی و سستی یکی دیگه اونو به خطر نندازه ! ولی بعد از اون فهمیدم که من تا حدی که ارزش بدن خودم رو حفظ کنم ، ارزش زیبایی و ظرافت خودم رو نگه دارم ، موظفم که مراقبت کنم اما نه بیشتر از ارزشم . تو خودت توی مطالبت گفتی که خدا زن رو با افتخار آفرید اگر غیر از این بود که خدا ما رو موظف به حفظ ارزشمون نمی کرد .

من هم از اکثر مرد ها متنفر بودم چون تا حالا یه مرد درست هم ندیدم اما الان می دونم که زن ها هم خیلی بد شدن . تو خودت هم اینو می دونی . اگر زن بد باشه انتظاری از موجود ضعیفی مثل مرد نمی ره ...
پاسخ: آره گلنار جان منم نگفتم که ما اونقد بی ارزشیم که بدنه خودمونو نپوشونیم ولی میگم نه دو اون حدی که مارو مجبور میکنن مثلا ما با بلوز و شلوارم کاملا حجابمون رعایته، یا این روسریه اجباری که سرمون میذارن...اینا عذابم میده آره ما اونقدر ارزشمون بالاست که باید خودمونو حفظ کنیم من از همه مردا متنفر نیستم چون میدونم توشون تکوتوک آدمه خوبم هست و طرفداره همه خانومها نیستم چون میدونم توشوت بد هم هست ممنون از نظرت


مدیر وبلاگ کارشناسان مشاوره دانشگاه ازاد
ساعت22:49---18 فروردين 1391
با سلام و خسته نباشید جملات شما خوب ولی احساس میکنم که از مردان نفرت دارین.من اسلامی مشاور. تخصص مشاوره ازدواج و مسائل زناشویی خوشحال میشم به ما هم سری بزنید و کمکتون کنم
پاسخ: سلام بله نفرت دارم ولی نه از همشون! از اکثر مردا


ALI
ساعت11:43---14 فروردين 1391
اینجوری هاام نیست دیگه باباچی شد.

زن هاهم خیلی هاشون آقایی میکنند

بعدشم درموررد اون مردهای توخیابون بگم که اولا اون ها همه ی مردهانیستند

وعده ای ازمرهاهستند.دومادختراخیلی

دلشونه.مردهاهم ازخداخواسته میفتن جونشون.
پاسخ: منم نگفتم اونا همه مردان ولی اکثره مردان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:,

  توسط دختر پارسی  |
 


مرد از مردن است . زیرا زایندگی ندارد .مرگ نیز با مرد هم ریشه است. زَن از زادن است و زِندگی نیز از زن است .

 

دختر پارسی

 

 

 

 

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 1156
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 59
تعداد آنلاین : 1

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)